5 Essential Elements For دکوراسیون

Wiki Article

سراغ رنگی تیره‌تر از صورتی هزاره نروید اگرچه به یک‌میزان نباشند.

می‌تواند در هر خانه‌ای احساس بودن در پناهگاهی ساحلی را ایجاد کند.

یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید.

لامپ‌های جزیره‌ای که امروز به وفور در آشپزخانه‌ها یافت می‌شود از مواردی است که نمایی مدرن در آشپزخانه به وجود می‌آورد، هر چند این اثر کم و کمرنگ باشد. همچنین نورهای مخفی که در زیر کابینت‌ها یا بر روی سقف آن‌ها تعبیه می‌شوند و یا نورهایی که در قسمت سقف و به صورت تخت روشنایی می‌تابند از جمله پیشرفت‌هایی است که در این فضا صورت گرفته است.

این موضوع معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد که در جای خود به تفصیل در مورد آن توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید زندگی کنید. تصمیم‌گیری این بخش عامل تعیین‌کننده‌ای برای قدم‌های بعدی شماست و هیچ جواب درست یا غلطی وجود ندارد.

هر نقطه از دنیا ویژگی‌ها و خصلت‌های منحصر به فردی در زندگی و فرهنگ زندگی خود دارد. از جمله این موارد سبک زندگی هر بخش و منطقه در دنیا است که از پیشینیان خود نشات گرفته و تا به امروز ادامه داشته است؛ حال ممکن است این موضوعات دچار تغییر و تحول نیز شده باشد.

عامل اصلی در این مورد؟ نور! شما می‌خواهید فضا تا حد ممکن روشن و دلباز باشد.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ترکیب درست رنگ‌ها و الگوها است.

با در نظر گرفتن اصول بوهمیایی ازجمله آزادی، زیبایی، درستی و عشق(با تشکر از مولن روژ)

باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت.

این دیوار پوش‌ها که در طرح و رنگ‌های متنوع در بازار موجودند، قابلیت نصب بر روی دیوارهای قدیمی و حتی جدید را دارا هستند، با این مزیت که هر زمان که نیاز به تغییرات بر روی دیوارها باشد کار شما بسیار ساده‌تر از تغییر رنگ دیوار یا ????????? ??? ??? ????? تغییر کاغذ دیواری است.

در بخش مصالح ساختمانی سنگ‌های مرمر سفید یا سیاه به شدت چشم نواز بوده و علاوه بر لوکس نشان دادن محیط باعث ایجاد یک طراز کیفی بالا در خانه خواهند شد. سنگ‌های ساده و سفید در کف خانه معمولاً با لوازم شیشه‌ای به خوبی سِت می‌شوند. انعکاس نور یا نباید در خانه پدید بیایید یا باید به صورت گسترده‌ای خانه را شامل شود.

این موضوع به‌خصوص هنگامی اهمیت می‌یابد که مثلاً پس از ازدواج یا نقل‌مکان به یک‌خانه‌ی بزرگ‌تر به دنبال تلفیق سبک‌های طراحی داخلی باشید.

Report this wiki page